Jo volia una llar emblancada,

potser pel record d'aquella estada
en solitud a s'illa de Menorca.
Volia les parets ben blanques
com un llenç verge
per abocar-me feréstega a la vida.
Jo volia una llar amb taula per a dos
i llit de mida italiana.
Una llar amb l'olor d'espígol,
aquell que collies al matí
per posar-lo al meu cabell,
sense dir bon dia,
fins a veure el meu somriure.
Jo volia una llar,
ni de curta ni llarga estada,
només una llar d'estones màgiques
i de versos esbojarrats esclatant
mentre quallava la pannacotta que tant t'agrada.
Jo volia tot això que vas ensenyar-me
quan encara m'estimaves
i la resta me l'invento per què em ve de gust,
per què encara sento la màgia
de tots els poemes que et dec.


Sentiments Trencats

(Carme López)




Comentaris

Entrades populars d'aquest blog